سلام

زیر شکمم و پهلوی چپم درد می‌کنه
دلیلش چیه؟

۷ پاسخ

واسه عفونت هست ، قرص استفاده کن
اوکی میشه

کشت ادرار دو روز طول می‌کشه ، بله عفونت ادراری داشتم الان قرص استفاده میکنم

عفونت احتمالش هست ، سنگ کلیه نباشه خوبه

سلام منم همینطوریم زیرشکمم سمت چپم دردمیکنه وپهلوم میگه شایدعفونت ادراری گرفته باشم

آزمایش گلوکز منظورتون هست؟
یا کشت ادرار؟

علت شو فهمیدی همینجا واسه منم بگوووو

دقیقاً

سوال های مرتبط

مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری