۹ پاسخ

حافظم همینجوریه خیلیم بالامیاره فک کنم رفلاکس گرفته

امان از این رفلاکس🫩

رفلاکس....

رفلاکس

من تو بیمارستان ک بودم یادم پرستار می‌گفت باد گلو داره برای همون

واسه رفلاکسه اب دهان زیاد میشه نمیتونن قورت بدن

اروغشو بگیر حتما .زیر سر و شونه هاشم بزار بلند باشه .پسر منم همینجوره

واسه رفلاکسه ، تفشونم کش دار میشه

رفلاکس داره؟

سوال های مرتبط

مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی