عزیزم تو این سن ترشح بزاق زیاد میشه و خوب نمیتونن قورت بدن اگر حباب ها با شیر مخلوطه ممکنه رفلاکس باشه
دکتربه من گفت نشونه به اصطلاح ترش کردن بچس یا رفلاکسه ولی درجه کم زیادداره
به بچه من شربت فاموتیدین داد
نمیشه 100درصد گفت رفلاکسه بچه من داره دکتر گفت رفلاکس نیست مثلا دو روز بود الان 3روز نیست اگه اینطور بود باید به اون روزا بسنده میکردم میگفتم رفلاکس اما خدارشکر نبود
پسر منم همینطوره .رفلاکس پنهان داره
رفلاکسه
رفلاکس پنهان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.