مال رفلاکس میتونه باشه یا ا
تو این سن دستگاه گوارشش داره تکامل پیدا میکنه و بزاق ترشح میکنه قدرت نداره کامل عمل بلعیدن رو انجام بده
عه چ جالب پسرمنم ۲ماهو نیم تازه یاد گرفته اینو.
اره عزیزم احتمالا رفلاکس داره
اره گلم من حالا کیف میکنم وقتایی که اینطور میکنه پسرم 😍😍😍
پسر منم اینطوریه
اره بابا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.