۶ پاسخ

مال رفلاکس می‌تونه باشه یا ا
تو این سن دستگاه گوارشش داره تکامل پیدا می‌کنه و بزاق ترشح می‌کنه قدرت نداره کامل عمل بلعیدن رو انجام بده

عه چ جالب پسرمنم ۲ماهو نیم تازه یاد گرفته اینو.

اره عزیزم احتمالا رفلاکس داره

اره گلم من حالا کیف میکنم وقتایی که اینطور می‌کنه پسرم 😍😍😍

پسر منم اینطوریه

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان گوگول🩷 مامان گوگول🩷 ۱۵ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی