۶ پاسخ

رفلاکس داره ؟

پسر منم

عه بچه منم چند روزه خیلی تف میکنه گفتم خدایا خیلی زوده ک برا دندون

ارع...

تازه خوندم میگن ۳ماهگی طبیعیه ...دستگاه گوارش داره ب تکامل میرسه...انشالله ک همیینه

بچه منم

سوال های مرتبط

مامان پسری🤱🏻👼🏻 مامان پسری🤱🏻👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری