خانما کسی از این شربت به بچش داده

تصویر
۱۲ پاسخ

آره دادم عالیه

منم میدادم ، البته اصلشو‌دوستم از انگلیس آورد عالی بود

منم میدادم تاثیر رو پناه نداش

ایرانی شرکت مینو گرایپ خیلی خوبه به پسرم میسازه

من دادم یبوست شد

اره دوتا تا حالا دادم

اره عالیه حتما بده

اره خوبه گریپ میکسچر

من دادم تاثیر نداشت

عالیه

برای چیه

اره من میدادم مثه ابه رو‌ آتیشه

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی