از این شربت کسی به بچش داده برای یبوست

تصویر
۶ پاسخ

دکتر داد گفت بی ضررترین شربت همینه برا یبوست

من دادم ولی تاثیر نداشت

من دادم ولی سن دخترم بیشتر بود
پیدرولاکس بی ضررترینه
این یکم ک بخورن روده ها عادت میکنه
من از ۷ماهگی درگیر یبوستم

خیلی خوب من برای دخترم میدادم

ب نوزاد ۲۵ روزه هم میشه داد؟

اینو دکتر برای من نوشت یبوست داشتم

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی