کسی از این شربت ب بچش داده

تصویر
۶ پاسخ

اره برا پسر من خیلی خوب بود

من یه دکتر رفتم اینو داد
بعد رفتم دکتر دیگه عوض کرد و یه قطره دبگه داد
بابت کولیک داده بود

من‌استفاده ‌کردم

من به بچه اولم میدادم‌اینو ،دایمیتیک بود ولی اسمش ،همیین بود یه شرکت دیگه

برای کولیک و دلدرد

به همه نوزاد ها ازاین قطره میدن برای دلدرد

سوال های مرتبط

مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱۴ ماهگی
مامان رادین کوچولو🩵 مامان رادین کوچولو🩵 ۱۱ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی