کسی از این آد داده ب بچش؟

تصویر
۲ پاسخ

اره من میدادم پسرم دوسنداشت ولی میگن خیلی آد خوبیه.

آره من میدم البته دکتر داد چون رفلکس با کولیک داره دکتر گفت اد بهداشت بد تر میکنه

سوال های مرتبط

مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان نیایش💙نیکان مامان نیایش💙نیکان ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۱ ماهگی
مامان 😍اِلوین👩‍🍼 مامان 😍اِلوین👩‍🍼 ۶ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی
مامان سامیار👶 مامان سامیار👶 ۶ ماهگی