کسی از این آ د داده ب کوچولوش

تصویر
۱۹ پاسخ

پسر‌منم قطره آد که بهداشت میده رو دوست داره مزشو

کدوم دکتر بردیش

بیزه بهداشت اوایل بینان ورردی اله چوخ خوشدو ایندی ۳ ایدی آیریسین ور بیز خوشونا گتمیر بر پایه افتابگردان دی

من چند وقت پیش خریدم.

اره خوبه

من از روز اول میدم

من چند روز اول به پسرم میدادم
مزه اش رو دوست نداشت پس میزد
براش پدیا بست موزی گرفتم میخوره

من دادم بهش نساخت همش بالا میاوردش و خیلی میموند گلوش عوضش کردم

همه ی آ د ها یکی ان فرقی ندارن فقط شرکت ها مختلفه مهم اینه ک ویتامین آ ۱۵۰۰ و ویتامین د ۴۰۰ باشه

بله من هم از این مارک میدم مارک خوبیه،همون یک سی سی یا ۲۵ قطره

واسه چیه؟

نمنیه وربلر منم کینه اوجور بیزاد ورمبلر نیه

سلام من تاحالا به غیر از قطره کولیف چیزی ندادم
لازمه از الان بهش بدم؟
چه قطره های باید بدم؟

من دارم میدم اینو

خوبه این به دخترم میدادم
در طول روز جمعا میشه یک سی سی اگه بخوره یکجا هم میشه داد

اره خوبهه

اره من میدم خیلی خوبه چرب نیست راحت میخوره

من از امروز میدم

من امروز براش پدیا بست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱۴ ماهگی
مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی