مامانا از این ویتامین آ د کسی به بچه‌اش داده

تصویر
۹ پاسخ

اره عزیزم من از 5روزگی دادم

اره خیلی خوبه

بله من به دخترم از این آ د میدم

من همین رو میدم

آره من از اول بهش دادم

من میدادم دوسش نداشت طعمشو برای همین مارک دیگه هلو شو خریدم الان عاشقشه

بله من همینو میدم

اره من

اره من از اول همینو دادم پسرم عاشقشه

سوال های مرتبط

مامان آرتین ونی نی مامان آرتین ونی نی ۳ ماهگی
مامان فاطمه.حلما.محمد مامان فاطمه.حلما.محمد ۱۲ ماهگی