۷ پاسخ

من دادم حس میکنم یکم سنگین بود دخترم غرغر زیاد میکرد

مارک خوبیه ولی دختر من خیلی حال نمیکرد باهاش هلویی بیشتر دوسذاره

این ماه دکتر دخترم براش این قطره رو داد قطره خوبیه

منم میدم خوبه براش مشکلی ندارم

من دادم خوب بوده

من گرفتم حوصله نمیکنم بدم😂دکتر گفت بهش بده

خوبه گل ،اما پسر من آد سول بهتر میخوره،

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱۴ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ مامان پریزاد🩷🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی