خانما کسی از این قطره داده ب بچش؟

تصویر
۷ پاسخ

اره من میدم هر شب ۵ قطر

من دادم اسهال شد
برای یبوست خوبه

به من دکتر داد اسهال شدش

من میدادم همش بالا میاورد

من دادم مثل قطره پدی لاکت هست
دکتر برای اینکه پسرم شکمش کار کنه داد

من بهداشت بهم داد

نه من ندادم

سوال های مرتبط

مامان رژان و محمدطاها مامان رژان و محمدطاها ۷ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان 😍اِلوین👩‍🍼 مامان 😍اِلوین👩‍🍼 ۶ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی
مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی