خانما کسی برا رفلاکس از این ب بچش داده؟

تصویر
۱۲ پاسخ

اره ب مهراب دادم خوب شد خداروشکر یه هفته کمتر دادم

رفلاکس وکولیک هر چقدرم بدی قطره اینا فقط چند درصد تاثیر داره معمولا میگن باید دورش طی بشه

منم دارم میدم تاثیر نداره

سلامت باشی جانم

اها من طبیعی میخوام زایمان کنم

کاره خوبی میکنی زایمانت طبیعی بوده

چیزای نفاخ نخور

شیر خودت بهش میدی

چقدر قیمتشم گرونه ۱۳۸۰هست

جدی اینکه میگن قطره خوبی هست بچه دیگه دل درد نمیگیره

اینکه شربت آمپرازول هست که،قطره اینفاکول میگن خوبه

من دادم، اثر نکرد
شیر خشکشو کردم ای آر، دیگه بالا نمیاره

سوال های مرتبط

مامان آریشا👑❤ مامان آریشا👑❤ ۲ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی