خانما از این شربت کسی ب بچش داده چطوره

تصویر
۶ پاسخ

من اینو به بچم میدم خیلی خوبه آروم میشه باهاش

اینا بدرد نمیخوره ..

خارجیشو بخر این بدرد نمیخوره انگار ابه. خارجیش بهترینه

خارجیوش بخر من از5روزگی ب بچم دادم عالیه

من میدم خیلی جوابه رو دخترم بالای ۱ماه میتونی بدی

سوال منم هست واسه بچه 20 روزه خوبه این شربت ؟

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان 😍اِلوین👩‍🍼 مامان 😍اِلوین👩‍🍼 ۶ ماهگی