۹ پاسخ

عالیه من میدم

اره میدم ولی برای من هر۶ساغت نیم سی سی زده دکتر

عزیزم پدیا بست داخلش رازیانه داره و خیلی گرمه دختر من که تمام صورتش شد دون دون دیگه بش ندادم کولیک دارو نداره فقط پدی لاک میدن برای آرامش دستگاه گوارش مرتب با روغن زیتون چربش کن یبوست نشه اگر دوروز شکمش کار نکرد ترنجبین یه قاشق چایخوری بده از قبل با آب جوش دم بده و دکتر به من گفت نوزاد در این دورا به محبت و بغل کردن مادر نیاز داره و آرامش میگیره فقط شیرخشک نان خیلی نفخ داره اگه میخورد ببر دکتر شیرشو ملایم تر و سبک تر تجویز کنه

سر موقع بده عالی

اره خیلی خوبه

خوبه سر موقع بده

من میدم خوبه

بله ولی آنچنان تاثیر خاصی ندیدم

اره قطره خوبیه

سوال های مرتبط

مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان 🌙لین خانوم 😍 مامان 🌙لین خانوم 😍 ۵ ماهگی
مامان سوفیا❤️ مامان سوفیا❤️ ۱۲ ماهگی