۲ پاسخ

اشکال ندارد برای منم همینطوری بود
بعد از ۴ روز درست شد

بچه منم یبوست داشت
رفتم دکتر گفت به خاطر رفلاکس
بهش امپرازول و پدی لاکت داد
الان دیگه یبوست نداره

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان آرام و آوا مامان آرام و آوا ۲ ماهگی