خانما ویروس رزوئلا چه علائمی داره؟

۸ پاسخ

تب بدون دلیل و شدید
بعدتب یهوقطع میشه بدن شروع میکنه ب دون پاشی ک برجسته نیست
اسهال وسرفه خفیف هم ممکن داشته باشه
نیاز ب هیچ دارویی نداره فقط مایعات فراوان و تب باپاراکید بایدکنترل بشه
اگ دیدین خیلی اذیت سیترزین

۳ روز تب میکنه شدید روز ۴ دونه میزنه

تب بعد ۳ روز بدن بچه دونه های قرمز میزنه

تب شدییید ک پایین نیاد بعد سه روز تب بدنش میریزه بیرون

این ویروسه چیه جدیده؟؟

تب نوسانی ۳ روز
دونه قرمز کل بدن بعد پایان تب
بداخلاقی و بیقراری

۳ روز تب شدید میده بدون هیچ علائم دیگه ای بعدش دونه میزنه تنش تبش قطع میشه

تب شدید و دونه قرمز صورت

سوال های مرتبط

مامان تیدا مامان تیدا روزهای ابتدایی تولد