۹ پاسخ

آره عزیزم عالی معمولا بچه هایی قدشون بالای ۹۰ میشه که ژن خیلی قد بلندی دارن

من خودم قدم بلند پسر من ۹۲ قدش

عالیه

وزن عالیه قد هم خوبه

آره کارنم دقیقا همینقدر هست

دختر من ۹۱ و ۱۲ بود

دختر من وزن۱۴ قد ۸۷

ایستاده قد رو میگیرین یا درازکشیده؟

پسر من 91قدشه با 14800 وزنش.. گفتن اضافه ورن داره😂🤦🏻‍♀️😕

سوال های مرتبط