۸ پاسخ

دختر منم همین حدوده همش بهداشت میگه زیاده ولی خب دکترش فوق تخصصه میگه چون قدش بلنده اصلا چاق نیست و کاملا ژنتیکیه
رزا قدش ۹۷ سانت، وزنش ۱۷. دیروز بردیمش چکاپ دو سالگی.

ماششاه

ن زیاده

خوبه عزیزم

من دوروز پیش بهداشت بودم قد خوابیده 96 قد ایستاده 94 بود
وزنم 14200 گفت خوبه ولی وزنش نسبت به قد کم بود.. پسر شما متعادل تره بنظرم

خوبه عزبزم من دخترم ۹۳ با وزن ۱۴/۵ گفتن از نمودار بالاس وزنش هم زیاده با اینکه دخترم لاغره

عالیه ماشالله

عالیه ماشاالله

سوال های مرتبط

مامان 🦋فرفری ها🦋 مامان 🦋فرفری ها🦋 ۳ سالگی