۵ پاسخ

من دوسالگی نبردم دخترمو مراقبت اما سه چهار ماه پیش ۸۷بود قدش

قد تولد ٥٠دو سالگي نرمالش ميشه ٨٥

ايستاده گرفتين يا خابيده؟ قد تولدش جند بوده

بنظرم آره ۲ ۳ سانتی کمه

میگفت دو سالگی از ۸۵ به بعد باید باشه دکتر پسر من

سوال های مرتبط