واقعا حال داد بعد چن وقت
منم از دیروز عاشق آسمون شدم خیلی قشنگهههه☁️🌈🌞
منم یه عکس گذاشتم ابرهای تیره داشتن میرفتن ازونور نور درومده بود نوشتم بالاخره تاریکی میره و نور میاد امید داشته باشیم منظورم برگشتن ارامش و تموم شدن جنگ بود یه نفر که خدا بهش ایشالله عقل بده فکر کرد نور پهلوی رو میگم🤣🤣🤣
خیلی خوشگله 🥹🥹🌹
خیلی قشنگه 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.