آسمون چقدر قشنگه🥰❤️😍
خدایا شکرت

فرزندپروی کودک بچه شیرخشک پوشک زایمان

تصویر
۵ پاسخ

واقعا حال داد بعد چن وقت

تصویر

منم از دیروز عاشق آسمون شدم خیلی قشنگهههه☁️🌈🌞

تصویر

منم یه عکس گذاشتم ابرهای تیره داشتن میرفتن ازونور نور درومده بود نوشتم بالاخره تاریکی میره و نور میاد امید داشته باشیم منظورم برگشتن ارامش و تموم شدن جنگ بود یه نفر که خدا بهش ایشالله عقل بده فکر کرد نور پهلوی رو میگم🤣🤣🤣

تصویر

خیلی خوشگله 🥹🥹🌹

خیلی قشنگه 😍

سوال های مرتبط