بخونید حرفامو
#فرزندپروی#تربیت#شیرخشک#زایمان

تصویر
۱۰ پاسخ

ببین دوست عزیزم، منم همسرم دقیقا عین همسر شما و خودم عین خودت. تجربه بهم نشون داده احساسات مردها با زنها خیلی متفاوتِ و اینکه تقصیر اونا نیست مشکل از خانواده ای هست که بزرگ شدن.
خانواده همسر منم چه زن چه مرد( مادر همسرم، خواهراش، برادراش) ببین همشون انقدر بی ذوق هستن که نگو. بلد نیستن ابراز احساسات کنند. پدر و مادرش جدا میخوابن. شوخی کردن بلد نیست کلا آدم های خشششششک و سررررررد. و همسر منم تو این خانواده بزرگ شده ازونا یاد گرفته پس چه توقعی باید داشته باشیم که یه مرد ۴۰ ساله رو تغییر بدم. حالا بعد از ۶ سال زندگی مشترک خیلی بهتر شده ها اما بازم بی ذوق. میفهمم چی میگی. منم با همسرم در مورد این موضوع زیاد باهاش حرف زدم بهتر شده اما نه اونقدر. اشکالی نداره. بگذر. سعی کنیم به ظاهرم که شده جلو بچه هامون نقش بازی کنیم حداقل پسرامون بزرگ شدن یاد بگیرن با زن هاشون درست رفتار کنند و ابراز احساسات کنند. از ما گذشت به بچه هامون یاد بدیم. نمیخوام پسرم وقتی بزرگ شد ازدواج کرد زنش این مشکل رو داشته باشه و بگه لعنت به ننش یاد نداده. من همیشه به همسرم میگم جلو بچه ظاهر رو حفظ کنیم یاد بگیره با محبت باشه در آینده استفاده کنه.

عزیزم همین هارو بهش بگو همه چی زندگی فقط فقط با حرف زدن درست میشه
یه قراری بذارین هر کدوم که ناراحتی ن یا مشکلی دارید فقط یه موقع خوب جور کنین حرف بزنین مثلا بعد ناهار که نه خسته باشه هم سیر
بگو می‌خوام یکم باهم حرف بزنیم
و اینو کم کم طبیعی کن
مثل گل خریدن
من همیشه به همسرم میگم گل خیلی دوست دارم برام بگیری
خودش هم می‌دونه گاهی اوقات میگم فراموش می‌کنه بهم میگه چرا فلان روز تو بازار بودیم یادآوری نکردی منم گفتم دوست دارم خودت یادت باشه
کارهایی که دوست داری انجام بده برات
چیزایی که دوست داری برات بخره همشو بگو بهش با یه لحن قشنگ و آروم و محبتانه
مثلا بگو از بیرون که میای من دوست دارم یه چیزی حتی کوچیک برام بگیری که بدونم به یادم بودی حتی شده رژ لب حتی شده خوراکی مورد علاقه ام
خیلی باید کار کنی با همین حرف زدن تا باهات کم کم خودش رو اوکی کنه
من چند سال طول کشید تا درست شد نگاه مثل همسر شما همه چیش اوکی بود به غیر از محبت کلامی یا اگه هم می‌گفت به دلم نمی نشست یا باور نمی‌کردم
یه قانون هایی گذاشتم برای خودمون
اگه خوش انرژی و خوش صحبت هستی میتونی فقط از خدا و علی الخصوص از ائمه کمک بگیر
ائمه رو واسطه گرفتن خواستت از خدا بکن
حتما میشه
ولی یکم صبر میخواد
بعضی مردها با همین خرید کردن برای خونشون و زن و بچه شون فک میکنن دیگه علاقه شونو ثابت کردن
ولی تو بگو که من می‌خوام محبت زبانی هم بشنوم علاوه بر عملی🩷

عزیزم.... شاید مدلش این شکلیه. چون با این یه موردی که گفتی نمیشه گفت علاقه نداره بهت.

منم اینجوریم محل نمیدم میپوشم میام هی میگم چطوره گذرا نگاه میکنه خوبه کلا خیره نمیشه ولی خوشحالم لباس دوس دازم ک میخره😂

دركت ميكنم

بعضی مردها احساسات ضعیفی دارن ولی یطور دیگ میفهممونن دوست دارن شوهرت برای خوشحالی تو کاری نمیکنه ؟

حرف دل من
با اینکه همه چی زندگی دستمه از حقوق و هرکاری ک دلم بخواد
ولی با بی توجهی مردم

دقیقا حس تورو دارم 😊فقط داریم ادامه میدیدم و زندگی میکنیم بدون دوست داشتن بدون توجه بدون درک بدون عشق

تو هم ذوق و توجه نشون نده

دقیقا میفهمم چی میگی .
نه فقط تو لباس پوشیدن
تو هیچ چیز دیگه ای این مرد توجه و ذوق نسبت به من نشون نمیده .

سوال های مرتبط

مامان Nilam🩵 مامان Nilam🩵 ۲ سالگی
خانما ی هفته م کمتر ک سقد کردم حدودی 5و6 روزه
امروز یهووو افتادم ب تمیز کاری کابینتا اصلا هواسمم نبودش
همه رو ریختم بیرون از 10 صبح تا الان هنوزم تموم نشده اما ی دردی گرفته رحم و شکممم ک همون موقعه زایمانم این دردو ندیده بودم چ غلطی بکنممم😭 همه وسایلم بیرون مونده الان تحملم تموم شد دراز کشیدم دیگه😓 😓 پوشک رفلاکس مولفکیس کولیک زایمان جنسیت تغذیه مولفیکس باروری اشتها کودک نوازد واکسن فرزندپروری فرزندپروی شیرخشک اشتها انومالی فرزندپروری فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی