کاش اسکینی بودم شیرخشک پوشک فرزندپروی

تصویر
۹ پاسخ

ما ک اسکینی هستیم کجای دنیارو گرفتیم
هرکی بهمون میرسه میگن اخیییی تو خونتون چیزی برا خوردن نیس؟؟؟😒😒

🤣من هستم ولی یخورده پر شم عالی میشه

ولی من دوست دارم. مث شما بشم😂😂

هیکل منم دقیقا مثل شماست

من بعد زایمان خودمو رسوندم ۶۲😁الان راضی ترینم
ولی اسکینی هم نیستم

تصویر

منم اسکینی دوست
ولیییی چرا؟
چون دلم میخواد هرچی میخوام بخورم ولی چاق نشم
دوس دارم با هروعده چای کیک هویج یا شکلاتی یا موکا یا هرچیییییی بخورم
هروقت هرغذایی هوس کردم یه بشقاب پررررر بخورم

منم اسکینی توپور دوست دارم 😅😅😅

لاغری دیگ

هیکلت ب این خوبییی

سوال های مرتبط

مامان Nilam🩵 مامان Nilam🩵 ۲ سالگی
خانما ی هفته م کمتر ک سقد کردم حدودی 5و6 روزه
امروز یهووو افتادم ب تمیز کاری کابینتا اصلا هواسمم نبودش
همه رو ریختم بیرون از 10 صبح تا الان هنوزم تموم نشده اما ی دردی گرفته رحم و شکممم ک همون موقعه زایمانم این دردو ندیده بودم چ غلطی بکنممم😭 همه وسایلم بیرون مونده الان تحملم تموم شد دراز کشیدم دیگه😓 😓 پوشک رفلاکس مولفکیس کولیک زایمان جنسیت تغذیه مولفیکس باروری اشتها کودک نوازد واکسن فرزندپروری فرزندپروی شیرخشک اشتها انومالی فرزندپروری فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی فرزندپروی