ما ک اسکینی هستیم کجای دنیارو گرفتیم
هرکی بهمون میرسه میگن اخیییی تو خونتون چیزی برا خوردن نیس؟؟؟😒😒
🤣من هستم ولی یخورده پر شم عالی میشه
ولی من دوست دارم. مث شما بشم😂😂
هیکل منم دقیقا مثل شماست
من بعد زایمان خودمو رسوندم ۶۲😁الان راضی ترینم
ولی اسکینی هم نیستم
منم اسکینی دوست
ولیییی چرا؟
چون دلم میخواد هرچی میخوام بخورم ولی چاق نشم
دوس دارم با هروعده چای کیک هویج یا شکلاتی یا موکا یا هرچیییییی بخورم
هروقت هرغذایی هوس کردم یه بشقاب پررررر بخورم
منم اسکینی توپور دوست دارم 😅😅😅
لاغری دیگ
هیکلت ب این خوبییی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.