۹ پاسخ

صبح و ظهر و شب دارن میزنن

والا دیشب ابادانو یکی زد با صدای وحشتناک
همه گرخیدن😐
اهواز شنیدم فولادو زدن....صنایع فولاد

غصه هموطنامو میخورم

عطیه جان روبیکا گروه زدیم مامانای اهوازی
اکانتتو پیدا نکردم اد کنم میای گلم؟

عزیز دلم ماشالله.میتونم بپرسم

قدش چنده

دیشب تهران قیامت بود

تو قم 15نفر شهید شدن 🥲

خوددااا ماشاالله بهش گل پسر 😍😍😘😘
نگا استیل گنگو 😘

چه بچه نازی خداحفظش کنه
اما لباساش خیلی بزرگه

سوال های مرتبط

مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی
مامان پسری*بردیا* مامان پسری*بردیا* ۲ سالگی