صبح و ظهر و شب دارن میزنن
والا دیشب ابادانو یکی زد با صدای وحشتناک
همه گرخیدن😐
اهواز شنیدم فولادو زدن....صنایع فولاد
غصه هموطنامو میخورم
عطیه جان روبیکا گروه زدیم مامانای اهوازی
اکانتتو پیدا نکردم اد کنم میای گلم؟
عزیز دلم ماشالله.میتونم بپرسم
قدش چنده
دیشب تهران قیامت بود
تو قم 15نفر شهید شدن 🥲
خوددااا ماشاالله بهش گل پسر 😍😍😘😘
نگا استیل گنگو 😘
چه بچه نازی خداحفظش کنه
اما لباساش خیلی بزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.