۷ پاسخ

مال امشبم بدبودوحشتناک بود من گفتم زدنمون هرکی از رعدوبرق ترسیده باید نمازایات بخونه

منم اومدم خونه مامانم اینا واقعا هوای دیشب خیلی بد بود

ای جانم.

جووون دلم🥺

من دیشب مُردم و زنده شدم با رعد برق !!! بیرون بودن یهو اسمون روشن شد فکردم موشکِ😖

عزیزم قربونش برم گودو

یعنی بدتر‌این صدا ها رعد و برق دیشب بود بخدا

سوال های مرتبط

مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی