۱۰ پاسخ

بمیرم برا دخترکاو بچه های میناب چ وحشتی کردن💔💔

چقدر دلم برا بچه ها و مادرا که صدای موش...کارو شنیدن سوخت دلم میخاد گریه کنم

چون ک ر ا د ا ر ه رو لب مرز زدن اینجوری بارون میاد اینا باعث می‌شد ابرها پراکنده نشن

خیلی بد بود پسرم از خواب پاشد چسبید به من خوابید

من اول فک کردم جنگندس
بعد صدا شدید شد گفتم زدن
بعد دیدیم نه رعد و بری

همیشه عاشق ترسیدن از رعد و برق بودم تا همین چند ثانیه پیش که نزدیک بود خودمو خیس کنم🤣

خیلی ترسیدم پسرم خیلی گریه کرد طفلی خیلی ترسید

وای طرف ما وحشتناک بودانگار بمباران کردن ترگ بدجوز صدا میخورد شوهرم یهو از خاب پاشد دویید اتاق پسرم من اشپزخونه بودم دیدم داد میزنه زدن فاطمه بدو گفتم رعد برقه ترگه چی میگی دیدم قلبشو کرفته براش اب قند دزست مردم پسرمم از تو خاب پاشد نشست گریه کرد صدا خیلی زیاذ بود هنوزم یکسره اسمون صداهای وحشتناک میکنه

کجایی
اینجاهم وحشت ناک بود پسرم خیلی ترسسید من از دور ک میومد فک کردم مو....ش ک میخوره زمین رعد بود

وای من سکته کردم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط