۳ پاسخ

والا من سر پسر اولم اصن نذاشتم ولی با دهانه ۵ سانت بستری شدم

من یهفته استفاده کردم بعدش رفتم معاینه هم یسانت بودم هم دهانه رحمم سفت بود گف نرم نشده

من چند روز گذاشتم همون ۱سانتی بودم که از قبل بودم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۲ ماهگی