بادمجون نفخ دارع؟؟؟!!!

۷ پاسخ

ایجانم دلارا ۱۶روزه شده خوبی خواهری

اره خیلی خیلی

بخای فک کنی هیچی باید نخوریم همشون نفخ دارن

اره من تو بارداری که میخوردم خیلی اذیت میشدم

اره من دوشنبه دکتر بودم گف جبوبات و بادمجون نخور

من میخورم مشکلی ندارع باهاش

آره شنیدم نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۵ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان حلما و سلما مامان حلما و سلما ۵ ماهگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان آیهان💙🐣 مامان آیهان💙🐣 ۳ ماهگی
مامان آرنیک 💙🧒 مامان آرنیک 💙🧒 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان کیان و کیاشا ♥️ مامان کیان و کیاشا ♥️ ۳ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی