خانما ماکارانی نفخ دارع؟

۵ پاسخ

ماکارانی خودش به تنهایی نفخ نداره

سمنوهم سنگینه برابچه؟

من یبار خوردم بچم اذیت کرد🥲🥲

سنگینه برا بچه نباید بخوری

نه زیاد ولی شیرو زیاد می‌کنه بخور هفته ای یه بار بعدش چایی نبات و عرق نعنا بخور

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۸ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان سجاد🍓 مامان سجاد🍓 ۵ ماهگی