خانما میشه ماکارانی بخورم نفخ داره؟

۷ پاسخ

خودم مهم نیس اذیت بشم یا ن😂 مهم بچس میترسم بخورم اذیت بشه
امروز بهداشت گف همچی بخور ولی واقعا ایطور نیس آدم باید رعایت کنه

ببین من هروقت خوردم بچه م خیلی اذیت شد خیلی

سویا نفخ بیشتری داره

بخور عزیزم بعد یکم زیره بخور نفخ شیرت گرفته شه

اره میتونی اتفاقا شیرتو زیاد میکنه

بله عزیزم ماکارونی نفاخ هست اگر اذیتی نخور

به به
دلم ماکارونی خواست 🤪😋🍝
همیشه ماکارونی های یکی دیگه بیشتر بهم مزه میده تا ماکارونی ای که خودم درست میکنم 😀

سوال های مرتبط

مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان سجاد🍓 مامان سجاد🍓 ۵ ماهگی