ماکارانی در شیر دهی میشه مصرف کرد یا نفخ داره؟

۴ پاسخ

خیلی برای شیردهی خوبه شیر مادرو زیادم میکنه

برا شیر خوبه اما نفخ داره زیاد بعدش دل بچه میپیچه اسیرت میکنه

من که از روز اول هر چی بگی خوردم جز نخود
نوشابه و پرتقال هم دو سه هفته ترک کردم همین

هر چیزی ک از گندم درست بشه شیرافزاس

سوال های مرتبط

مامان نادیا مامان نادیا ۴ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم ۱۴ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی