مامانا ماکارانی نفخ داره؟

۸ پاسخ

خیلی دل درد میده بچه رو.حتما عرق نعنا بخور.طبعش سرده

آره حداقل با سویا درست نکن

نمیدونم چی بخورم دیگه خسته شدم

سنگینه اگر خوردی خیلی زیاد نخور و بعدش عرق نعنا بخوری چیزی نمیشه نی نی

اره یکمم سنگین شیر میدی بچه اذیت میشه

اره.

خیلی مخصوصا سویا

ن خیلی هم خوبه شیرتو هم زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان مامان ماهلین مامان مامان ماهلین ۶ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱۲ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی