سلام خانما ماکارانی یا سویا نفخ داره؟

۶ پاسخ

من خوردم ولی ۳۳ روزگی یذره اذیت شد ن زیاد

شما تا چهل روز کلا با غذاهای نفاخ حداحافظی کن مثل قرمه سبزی و اش ماکارونی . بیشتر سینه مرغ بخور. و اینکه بچه کولیک بیشتر نشه کم کم میاد سراغشون

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

بله هردو نفاخ هستن

اره،ماکارونی خوب نیست

ماکارونی آره دیرهضمم هست

سوال های مرتبط

مامان پناه🫠 مامان پناه🫠 ۳ ماهگی
مامان سجاد🍓 مامان سجاد🍓 ۵ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی