نخوری😐😐همشون نفخ دارن..
بخور بابا اتفاقا شیرت زیاد میش
ن سیب زمینی بخور و ن ماکارونی
نفاخن بچه اذیت میشه گناه داره هنو کوچولوعه
ماکارونی خیلی نفخ داره
من یه بار خوردم تا صبح با دخترم بیدار بودیم🤣
درمون دردت سيخ شاطره همه چى همه غذايى بخور بعد ازهر وعده غذا از عطارى سيخ شاطره بكو بگير يكم ميريزى تو قورى اندازه يك ليوان آب ميريزى توش بايه تيكه نبات تابه جوش ك اومد يك ليوانش بخور به شدت تلخه اين جوشوندنى اما معجزه ميكنه واقعا خيلى عاليه بخور منم دعا بکن
اگه بچتخیلی دلدرد هس نخور
چون خیلی نفخ میکنه برا سویاش
گوشت چرخکرده گاوی همبزنی بازم همینجوری هس نفخ میکنه
مگر چرخکرده گوسفندی یا مرغ
ماکارونی خودش نفاخه ، سویا و سیب زمینی هم نفاخه
من که از وقتی زایمان کردم نخوردم
سیخ شاطره
نه بخور منم میخورم اگه بچه اذیت میشه خودت ۴ زیره بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.