سیب زمینی آب‌پز میتونم بخورم نفخ نداره ؟

۳ پاسخ

پوستش رو بگیرین و توی اب سرد بزارین بعد یکساعتم بدون پوست زود میپزه با روغن زیتون بخورین

سیب زمینی نخور نفاخه
من بچم کولیک داره سیب زمینی ک خوردم بچم دل درد شدید شد

سیب زمینی میگن کلا نفخ داره چه آبپز چه سرخ

سوال های مرتبط

مامان لیاناجانم😍 مامان لیاناجانم😍 ۱۳ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان آبنبات🍭آریا🍬 مامان آبنبات🍭آریا🍬 ۹ ماهگی