سیب زمینی و تخم مرغ میتونم بخورم نفاخ نیست

۳ پاسخ

من که همه چی میخورم بچه هایی هم که شیر خشک میخورن کولیک دارن که طبیعیه همه نوزادا دارن تا وقتشون بگذره همون سه چهار ماه

والا من همه چی میخورم

سیب زمینی نمیدونم ولی تخم مرغ هست
اما دکتر به من گفت زیره سبز بخور
منم پودرشو روزانه میخورم دیگه چن وقته هر چی میخورم نمیبینم بچم نفخ کنه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۴ ماهگی
مامان سورنا مامان سورنا ۱ ماهگی
مامان برفک👼🏻 مامان برفک👼🏻 ۱۳ ماهگی