خانما این قرص چیه ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

برا منظم شدن پریود و کیست خوبه

این قرص منم میخورم فکر کنم برای کیست اخه خودم کیست دارم دکتر اینو داد وسطهای پریود باید بخورم

به منم دکتر داد خوردم تموم کردم یعنی ممکنه این قرص برای جلوگیری باشه اخه من هم اقدام داشتم هم امپول ازاد سازی زدم یعنی بی‌فایده بود

شبیه قرص دروسبلا میمونه و منم دکتر داد برا کیست

قرص جلوگیری

حتما کیست داشتی منم همین دارم میخورم

منم استفاده کردم ولی بعدش چ خونریزی های شدیدی داشتم هر کسی یه جوره

یه مدل از قرص های ال دی

جلوگیری

سوال های مرتبط

شاهان شاهان قصد بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری
fatemeh fatemeh قصد بارداری
سمیرا سمیرا قصد بارداری
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری
مامان خداداد🧿✨ مامان خداداد🧿✨ هفته هجدهم بارداری
درسا درسا قصد بارداری
مامان قندعسل🙋💙 مامان قندعسل🙋💙 ۵ ماهگی
مامان محمدمبین مامان محمدمبین هفته شانزدهم بارداری