خانما این قرص برا چیه؟
قبلا دکتر بهم داد یادم نیس مال چی بود

تصویر
۸ پاسخ

به منم داده خوبه

اسید فولیک فعاله منم میخورم

کوالی فول
این منبع عالیی از فولیک اسیده
صددرجه ازون بهتر
این خیلی برای بارداری مفیده عالیه

راحله جان خوبی عزیزم؟
منم این ماه اوزیل و شروع کردم
تا ببینم چی میشه😏

قرص اهنه برای بارداری

کوالی فول همون اسید فولیک‌قوی

قرص اهن از اسید فولیک اثرش بیشتره شبی،۱ دونه

بمنم همین داد البته الان باردارم گف بخورم با ویتامین د ۳

سوال های مرتبط

مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری