این قرص برای چیه ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

تقویت رحم و تخمک خیلی قرص خوبیع

تقویت تخمک

قرص خوبیه برای اینکه تخمک قوی و سالم آزاد کنی

منم مصرف کردم ولی نمیدونم برای چیه😂

من بخرم ازاین خوبه ؟

برای تقویت تخمک وتخمک گذاری بهتر..من اوزیل پلاس خوردم بنظرم خیلی خوبه

من ماه پیش خوردم باردار شدم

سوال های مرتبط

fatemeh fatemeh قصد بارداری
منتظرمعجزه خدام منتظرمعجزه خدام قصد بارداری
مامان خداداد🧿✨ مامان خداداد🧿✨ هفته هجدهم بارداری
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
سپيده سپيده قصد بارداری
مامان یلدیزسو مامان یلدیزسو قصد بارداری