۳ پاسخ

من واسه تنبلی خوردم شبی ۲ تا از ۳ پریودی تا ۷ بعد ۱۴ سکیلمم آمپول زدم

لتروزول من میخوردم
واسه سندرم پلی کیستیک هست.ینی تنبلی تخمدان و وجود کیست.احتمالا کیست های ریز داشتی اینو بهت داده.من یه دونه کیست خیلی ریز داشتم یه دوره خوردم رفع شد.معمولا پریودت هم بیشتر طول میکشه.من دوره ۴ روزه بودم ۱۰ روز طول کشید

برای بارداری . فولیکول بزرگ میکنه

سوال های مرتبط

مامان پاشا مامان پاشا هفته چهارم بارداری
سپيده سپيده قصد بارداری