۳ پاسخ

من داخل سولاردوم گذاشتم دمای ۱۰۰ یک ساعت خوب خشک شد

من رو‌بخاری خشک میکنم تو سرخکن امتحان نکردم

دما رو خیلی پایین باید بزاری مثلا ۱۱۰ و تایم زیاد اونم بستگی به میوه داره من آلبالو زیاد خشک کردم

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهانم🌙 مامان 🌙ماهانم🌙 ۲ سالگی
مامان 🥑Avocado🥑







🥑Avocado 🥑 مامان 🥑Avocado🥑 🥑Avocado 🥑 ۲ سالگی
مامان پسرطلایی مامان پسرطلایی ۱ سالگی
مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی