۷ پاسخ

من خوردم چند بار دکترم برام نوشت بخاطر عفونتم

روزی یکی ولی بیشتر ۷ روز نخور
چون دورش ۷ روزست

گوشم عفونت کرد دکتر دیروز بهم داد گف روزی یکی بخور

روزی یباره دیگه

من سفکسیم ۲۰۰ خوردم ۱۰ روز

دارم الان میخورم
روزی یه بار اره

چند بار خوردم بخاطر عفونت

سوال های مرتبط

مامان اِلوینم❤️😘 مامان اِلوینم❤️😘 ۲ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی روزهای ابتدایی تولد