طبیعیه که هنوز اتاق بچه رو نچیدیم؟🥲

۱۸ پاسخ

منم نچیدم

ن بچین گلم

منم هنوز هیچی

منم همينطور هنوز هيچ كاري نكردم🤦🏻‍♀️

نه دیگه داره دیرمیشه

منم نچیدم.
تنها نیستی

والا من هنوز هیچی نخریدم که بخوام بچینم 😑

دقیقا منمممم

این اتفاقا که افتاد همه چی وایساد منم نگرفتم

من تازه لباساشو شستم گودوو🥹
ولی هنوز کمدش نیومده😑

من هنوز خریدم نرفتم تازه فردا میخوام برم تخت و کمد سفارش بدم

من که هنوز هیچی نخریدم

و چهارروز دیگم زایمانمه

منم همچنین

وای من الان می‌خوام اتاق نی نی رو بچینم بعد تو ....🫠🫣

منو چی میگی که هنوز سیسمونی رو مامانم نیورده ساکم نبستم

دقیقن منم هیچ کاری نکردم 🥲

والا من هنوز خریدم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان 💗 نازلی 💗 مامان 💗 نازلی 💗 ۲ ماهگی