۶ پاسخ

منم اکو دادم چیزی نبود .گفتن عادیه😊گلم نگران نباش

وای منم مث شمام

برو دکتر قلب
من ب دکترم گفتم گفت برو پیش متخصص قلب

منم همین بودم.اکو قلب و نوار قلب گرفتم.گفت استرست خیلی زیاده ب خاطر همونه.ی هفته مونده ب زایمان دوباره بیا

اره طبیعیه..حتی امروزم از دکتر پرسیدم گفت طبیعیه گاهی اوقات تپش بگیری

اره طبیعیه منم همینطور یک

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری