۶ پاسخ

یه مدت کم میشه
باز میاد
باز کم میشه
باز میاد

من خیلی بهتر شدم
ولی مثلا یه روز میاد سراغم قشنگ جبران میکنه

سیرابی بخور ویتامین ب۶ داره خیلی بهتر میشی
من دکتر قرصشو داد بهم ک صبحا بخورم برای تهوعم

توی هفته ی شما خیلی شدیده برای من توی هفته ی ۹ خیلی شدید بود هنوزم دارم ولی خب اینطوریه که اگه خیلی ضعف کنم و غذا دیرتر بخورم حالم تهوعم دیگ تا شب ادامه داره

قرص دمیترون دکتر بمن داده

من تا چهار ماهگی داشتم ولی شدم پنج ماه تموم شد

عزیزم یکی دوهفته دیگه هم شدت پیدا میکنه احتمالا و بعد کم کم ، کم میشه

منم تو هفته شما شدید شد تا الان هنوز دارم معلوم نیست کی تموم میشه اکثرا میگن تا پایان ۱۶ هفته حالا تا ببینیم...

سوال های مرتبط

مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری