کسی بوده 14 سیکلش آمپول آزاد سازی بزنه یا دیره؟

۳ پاسخ

یخ بزار فریزر داخل چیزی بزار که خراب نشه من این طور آوردم خانه وقتی خواستم بزنم یخ دنبالم بود

من 16 سیکل زدم و باردار شذم

من دکتر گفت ۱۶ سیکلم بزنم

سوال های مرتبط

مامان آینده🥹 مامان آینده🥹 هفته پانزدهم بارداری
مامان آسمان کوچولو💗 مامان آسمان کوچولو💗 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد حسین مامان محمد حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری