۴ پاسخ

من يدونه داد شهريور زدم بعد پريودي امروز هم پريود شدم باردار نشدم🥹🥹🥹🥹

عزیزم اسم امپول آزادسازی چیه؟

اره من یک ساله دارم استفاده می‌کنم فولیکول عالی هم دارم باردار نمیشم‌
ماه قبل دوتا آزادسازی زدم سه تا هم فولیکول غالب داشتم بازم نشدم

آره به من چندماه دکتر داد ولی باردار نشدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری