باورم نمیشه 3روز بعد 5ماهه میشم
خدایا شکرت

تصویر
۴ پاسخ

انشالله ک براتون بهترینا رغم بخوره ب حق فاطمه زهرا علیهاالسلام همتون با آرامش این دوره ۵ تا ۹ بگذرانید.
برای من ک ۵ تا ۷ بدترین دوره عمرمم بود انقدری ک استرس کشیدم سر دشمن آدمم نیاد بلاهای ک سر من آمد کلی دعا میخونم ذکر میگم ک کسی مثل من نشه حتی اگ دشمن هم هست

تموم میشه ۵ماهت خواهر منم هفته دیگ میرم۶

خدایاشکرت

۵ ماهت تموم میشه میری توی ۶ ماه فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان یارصاحب الزمان مامان یارصاحب الزمان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد