هفته ها واسم خیلی دیر میگذره 😩

۵ پاسخ

هنوز اولشه که منو چی میگی دارم دیونه میشم کی بفهمم جنسیتش چیه هنوز یک‌ماه دیگه باید انتظار بکشم🙁🙁🙁

انشالله بسلامتی صدای قلب نینی هاتونو میشنوین که بهترین صدای دنیاست

منم☹️

منم🥹

منم همش تو فکر سونو قلبم🫠

سوال های مرتبط

مامان نفس💕💕 مامان نفس💕💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان هایلین خانوم🎀 مامان هایلین خانوم🎀 هفته بیست‌وششم بارداری